Agraïment festa major estudiantat UdL

Companys i companyes,

Una vegada més s’ha pogut celebrar una nova edició de la Festa Major de l’Estudiantat de la Universitat de Lleida organitzada pel Consell de l’Estudiantat.

Tot i que la festa va estar passada per aigua, fem una valoració positiva de les activitats que s’hi van poder duu a terme. Lamentem haver hagut de suspendre els concerts però les previsions climatològiques no ens deixaven una altra alternativa, i per això varem decidir canviar la dinàmica de la festa.

Aprofitem l’avinentesa per agrair a tots els voluntaris, organitzadors, promocions, becaris, grups, entitats i associacions, personal i patrocinadors que han fet possible la feina, i una menció especial a tot el personal de Cappont, administrador i vicerector de campus que ens ha ajudat a fer possible aquest esdeveniment.

Gràcies a tots els assistents per fer-nos confiança un any més i us esperem el proper any.

Consell de l’Estudiantat de la Universitat de Lleida