Agraïments Festa Major de l’Estudiantat

Benvolguts/des,

Des del Consell de l’Estudiantat volem agrair i felicitar pel desenvolupament de la XVIII Festa Major de l’Estudiantat de la UdL que, malgrat la pluja de la tarda, va ser novament un èxit.

També volem agrair als diversos serveis i unitats per la seva col·laboració, que ha contribuït al bon desenvolupament de les activitats previstes. I a tots els voluntaris i promocions de les barres que l’han fet possible.

I finalment donem l’enhorabona especialment als organitzadors de la primera Cursa Internacional de la UdL i felicitem als participants, que van contribuir aportant productes de primera necessitat al Banc d’Aliments.

Properament us enviarem els enllaços als vídeos de les activitats.

Gràcies per seguir confiant un any més amb nosaltres.

Salutacions,

El Consell de l’Estudiantat