Aprèn a emprendre a la UdL! Cursos gratuïts de formació en emprenedoria

Us passem la informació dels cursos de formació en emprenedoria, que pensem que pot ser del vostre interès.

T’agradaria emprendre i no saps com??

T’ensenyem com fer-ho amb els nous cursos de formació en emprenedoria que posa en marxa la UdL
En aquest programa formatiu podràs:
Conèixer més sobre idees, model de negoci i el pla d’empresa.
Aprendre les tècniques i les eines que et permetran potenciar i desenvolupar la teva creativitat  per obtenir noves solucions, motivacions i alternatives en la teva activitat professional.
Preveure i relacionar les teves vendes i/o serveis i els teus costos amb el disseny d’un pla econòmic financer.
Desenvolupar les teves estratègies de Màrqueting 2.0 amb èxit i aprendre a crear una estratègia online.
Consulta el programa de les sessions que hem preparat:  Formacio_Emprenedoria

Apunta-t’hi ja!!….. Els cursos són gratuïts.
No perdis l’oportunitat i aprèn a emprendre a la UdL!!

Projecte finançat pel Ministeri d’Educació en el marc del Programa d’Atenció Integral i Ocupabilitat dels Estudiants Universitaris

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats, General. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.