Balanç positiu del curs de Redacció de Projectes d’Activitats i Recerca de Finançament

El Consell de l’Estudiantat de la UdL va dur a terme el passat divendres dia 8 de febrer el curs de formació de Redacció de Projectes d’Activitats i Recerca de Finançament, al qual van assistir una vintena d’estudiants de les diferents facultats.

Dins el marc de representació estudiantil i l’associacionismesme universitari el Consell de l’Estudiantat ofereix jornades de formació per tal d’aportar informació i coneixements útils perl’organitzacióció i gestió d’aquestes entitats. En aquest cas va tenir lloc el curs l’objectiu del qual era donar una eina didàctica per poder fer recerca de les possibles fonts de finançament que existeixen i de com redactar un projecte per obtenir aquest finançament.

Durant la jornada de formació es van exposar els diferents mecanismes de finançament d’una activitat: d’una banda, les convocatòries internes, de l’altra les col·laboracions
entre la Universitat i altres institucions, i per últim, la recerca de finançament
extern. Així mateix, es va formar als assistents sobre com elaborar un projecte per alguna activitat determinada.

Els assistents de les diferents facultats van participar activament durant la jornada i van valorar positivament el curs de formació.

Assistents al curs de formació