Curs de representació estudiantil 20 i 27 octubre

El passat divendres 6 d’octubre va tenir lloc el primer mòdul de formació organitzat pel Consell de l’Estudiantat i el Vicerectorat (VEPFC) amb un éxit de participació i una valoració molt positiva per part dels assistents. Ara us fem extensiva aquesta nova formació de la que durem a terme la 3a edició.

Formació recomanada per a delegats i delegades i representants actuals o futurs dels consells de l’estudiantat, així com totes aquelles persones interessades en formar-se.

Del 8 al 16 d’octubre de 2012 romandrà oberta la matrícula de l’activitat de la matèria transversal CURS DE REPRESENTACIÓ ESTUDIANTIL 2012-2013, amb 1 crèdit ECTS.

Programa: Programa_CRE_2012-13-1S

Aquesta activitat està organitzada pel Vicerectorat d’Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua i el Consell de l’Estudiantat de la UdL, i es durà a terme en dos sessions, una el dissabte 20 d’octubre, de 10.00 a 14.00 hores i l’altra, el dissabte 27 d’octubre de 2012, de les 10.00 a les 18.00 hores.

Per matricular-vos d’aquest curs només cal que envieu un correu electrònic a vepfc.secretaria@udl.cat, indicant:

Nom i cognoms:
NIF:
Adreça de correu electrònic:
Telèfon de contacte:
Ensenyament i curs en el qual estàs matriculat/ada:
Ets representant en algun òrgan de la UdL? Quin?

El nombre de places és limitat, les peticions de matrícula s’atendran per rigorós ordre d’inscripció. En el cas que hagin més peticions que places s’obrirà una llista d’espera.
Segons el DECRET 77/2012, de 10 de juliol (DOGC 6169, del 12 de juliol), pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya per al curs 2012-2013, el preu del crèdit és de 39,53€

Un cop feta la petició de matrícula, rebreu un correu electrònic amb la matrícula adjuntada perquè us la descarregueu i aneu a fer l’ingrés a l’entitat bancària corresponent.

Esperem veurens molt aviat.

Cordialment,

Consell de l’Estudiantat

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.