Èxit de participació en el Curs de Representació Estudiantil de la UdL

Al voltant de mig centenar d’estudiants universitaris, de diferents facultats de la UdL, finalitzaran aquesta tarda el curs de representació estudiantil que el Consell de l’Estudiantat i el Vicerectorat d’Estudiantat celebra per tercer any consecutiu.

Les jornades, que es van iniciar el passat dissabte i finalitzaran aquesta tarda, han consistit en fomentar la participació dels estudiants en els òrgans de govern universitaris i formar i reflexionar al voltant de la representació estudiantil.

Els assistents han pogut analitzar i simular casos pràctics relacionats amb les incidències que es poden trobar dia a dia en la docència dels estudis i compartir experiències. Aquesta tercera edició ha comptat amb diferents tallers instructius com el de Toni Bardera, professor de la Universitat de Girona en habilitats comunicatives i socials, Iolanda Tabarès, psicòloga, formadora i consultora de Recursos humans, i Carme Sala, Cap de l’oficina de Qualitat de la UdL. Toni Bardera va instruir als estudiants el passat cap de setmana en habilitats comunicatives bàsiques, com per exemple el nexes comunicatius i l’assertivitat. Iolanda Tabarès aquest matí ha explicat les regles del joc per a l’èxit de la comunicació i Carme Sala ha introduït als estudiants en el marc de la qualitat a través de diversos exercissis, com ara la simulació d’una comissió d’estudis.

Per la seva banda, les coordinadores del Consell de l’Estudiantat, Gemma Espigares i Aurembiax Giribet, han organitzat una dinàmica d’estructura de la Universitat i aquesta tarda tancaran la tercera edició del curs amb la posada en pràctica de diferents casos relacionats amb la docència. S’ha comptat amb la participació de Jordi Codony, ex president del Consell de l’Estudiantat de les Univeritat Catalanes (CEUCAT) que parlarà als estudiants d’aquest òrgan de representació estudiantil suprauniversitària.

El Consell de l’Estudiantat de la UdL aplaudeix la gran implicació i participació dels estudiants durant aquestes jornades. Les facultats més implicades han estat la Facultat de Medicina, on han participat tretze estudiants dels quals vuit estant cursant el Grau de Medicina, la de Ciències de l’Educació, de la qual han estat onze alumnes els matriculats.

A l’apartat Multimèdia trobareu una selecció de les fotografies del Curs.

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.