Debat econòmic sobre la viabilitat d’una Catalunya independent

Us recordem que demà dia 7 de Novembre a la Facultat de Dret i Economia de la UdL es realitzarà un debat econòmic sobre la viabilitat econòmica de Catalunya en el cas de que sigués independent.

Desprès del debat, esteu tots convidats a fer un tast de la cervesa artesana que va guanyar el 1er Concurs IdeaUdL. Cerveses Ponent, empresa productora d’aquesta cervesa, a càrrec de dos alumnes d’ETSEA que van guanyar aquest premi us conviden a que en feu un tast.

Cerveseria Ponent proposa l’elaboració i distribució al detall i a l’engròs de dos estils diferents d’aquesta beguda, Weissbier i Red Ale, amb propietats beneficioses per a la salut, incrementant la concentració de llevat actiu present en el producte final. Aquest ingredient és una font excel·lent per cobrir les necessitats de vitamines, minerals, oligoelements, proteïnes i aminoàcids essencials.

Cerveses Ponent, guanyadora del Concurs IdeaUdL 2012

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.