Debat econòmic sobre la viabilitat d’una possible Catalunya independent

Benvolgut/des

Des del Consell d’estudiants de la Facultat de Dret i Economia us volem convidar al debat econòmic sobre una possible Catalunya independent, titulat:”Ens sortiria a compte?”, que tindrà lloc el pròxim dia 7 de Novembre a les 19h a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia. En l’acte hi participen la Sra., Àngels Cabasés (professora d’economia de la UdL), el Sr. Gonzalo Bernardos (professor d’economia de la UOC-UB) i moderarà el degà de la facultat, el Sr. Pere Enciso.

Esteu tots convidats a aquesta activitat del consell que pretén ser formativa però alhora ens permetrà conèixer més arguments per valorar si econòmicament podem ser viables com a país.

Esperem veure-us el dia 7!

Consell d’estudiants de la Facultat de Dret i Economia

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.