El 93.55% de l’assemblea dóna suport a la candidatura presentada per Gemma Espigares al capdavant del Consell de l’Estudiantat

Els representants de l’estudiantat al claustre de la UdL estaven cridats a les urnes un any desprès per escollir els nous coordinadors del Consell de l’Estudiantat.

Al desembre de 2011 l’assemblea va escollir Aurembiaix Giribet (dret) per portar la representació externa del consell, Francesc López (dret) per a la part de funcionament intern, Gemma Espigares (infermeria) per a la coordinació econòmica i de qualitat i Marina Solans (infermeria) com a secretaria general. L’assemblea va agrair i destacar la tasca realitzada per aquestes persones el darrer any i el salt de qualitat que ha fet el consell en la transparència i rendiment de comptes als claustrals i la comunitat universitària a traves de la pagina web i les xarxes socials.

Assemblea CeUdL 14 de Desembre de 2012

El nou equip de coordinació liderat per Gemma Espigares, i que va rebre el 93.55% dels vots, estarà format per Jordi Peña (medicina) com a coordinador extern que inclou el CEUCAT (Consell de l’Estudiantat de les Universitats Catalanes), CIC (consell interuniversitari de Catalunya), CEUNE (consell d’estudiants universitaris de l’estat) i les associacions; Pau Sánchez (dret) com a coordinador intern per coordinar els consells de centre, l’assemblea i la permanent i el consell de govern; Gemma Espigares (infermeria) per la part econòmica, consell social, qualitat i governança; i Daniel Gutiérrez (educació) com a secretari.

La novetat que presenten és una subestructura inclusiva i representativa de tots els centres amb subdivisió de tasques i responsabilitats que ajudi a desenvolupar millor les accions. Aquestes figures són Maria Odina (lletres) com a portaveu i responsable de la comissió de comunicació, Aurembiaix Giribet (dret) en funcions d’assessora jurídica, Jordi Margalef (ETSEA) com a responsable de mobilitzacions, Joan Folguera (dret) tresorer, Víctor Sas (ETSEA) responsable de la festa major de l’estudiantat, Minerva Granado (medicina) experta 2.0, Judith Vilella (infermeria) per a la coordinació dels delegats, Dídac Montero (dret) com a suport del CEUCAT, Alba Ordoñez (EPS) de vincle amb les associacions i Laia Cabré (medicina) per a potenciar les activitats d’orientació d’estudiants.

Aquest equip es planteja seguir amb la mateixa línia de treball dels últims mesos, potenciant alguns aspectes de millora com els canals de comunicació, els delegats i la formació dels nous representants.

A l’assemblea també es van preparar les accions dels estudiants al claustre del dia 19 de desembre i es van escollir els representants de l’Estudiantat al consell de govern.

Aquesta entrada va ser publicada en Membres del CeUdL, Noticies. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.