El Consell de l’Estudiantat amb més de 400 voluntaris recapta 6321.32 €

Es posa punt i final a la Setmana de la Marató a la UdL amb la realització d’una 30a d’activitats repartides pels diferents campus durant aquesta setmana: xerrades científiques, esmorzars solidaris, stands informatius (C/Major i Ricard Vinyes), activitats culturals (Marracos UdL, Bastoners UdL, dansa UdL i Musical Formation), monòlegs, fideuà solidària, activitats infantils i xocolatades,…

Més de 400 voluntaris estudiants de la UdL han fet possible aquestes activitats, recaptant 6321.32 € en 4 dies que aniran destinades íntegrament al donatiu de la Marató de TV3.

Som conscients de la importància de participar en aquest tipus d’activitats i per aquest motiu només podem incentivar a la gent a seguir participant i esperonant als més nous a seguir amb aquest tipus d’iniciatives.

De nou mil gràcies a tots els que ho heu fet possible.

Espelmes UdL amb La Marató

Podeu consultar la còpia de l’ingrés al link:

Podeu trobar imatges i més informació a:
- Facebook: Setmana de la Marató a la UdL
- Twitter: #UdLambLaMarató