El consell de l’estudiantat de la Facultat de Ciències de l’Educació (FCE) ofereix una CONFERÈNCIA SOBRE EL DOL I LA MORT EN LA INFÀNCIA.

Més de 130 persones han participat en la conferència que porta per títol: “I tu, com ho explicaries? Educació i la mort en la infància”

L’acte que ha tingut lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL ha comptat amb l’expertesa de les professores Montse Esquerda (pediatra, Dra. en medicina i psicòloga) i Anna Maria Agustí (mestra i psicopedagoga) , totes dues especialitzades amb temes de mort i dol.

En la sessió s’ha posat sobre la taula preguntes com: “Què significa la mort pels nens i com l’entenen?” i “ Com es pot treballar el dol en els nens?”. L’objectiu ha estat promoure el coneixement de la mort en la infància ja que és un tema poc treballat i no curricular, i per això és important donar a conèixer una visió més àmplia.

Entre els més de 130 assistents, la participació a la conferència ha estat molt diversa ja que han assistit futurs docents, futurs professionals de la salut, professorat, pares i mares, monitors de lleure, entre altres.

L’organització ha estat a càrrec del Consell de l’Estudiantat de la Facultat de Ciències de l’Educació (FCE), juntament amb la col·laboració del deganat de la FCE i el Consell de l’Estudiantat de la UdL.

Conferència sobre la mort i el dol a la infància