El Consell de l’Estudiantat de la UdL a la Fira d’Entitats Juvenils al carrer

El Consell de Joventut de Lleida (CLJL) ha celebrat aquest cap de setmana la 3ra Fira d’Entitats Juvenils al carrer i, com cada any, el Consell de l’Estudiantat hi ha estat present per donar a conèixer els seus objectius, les fites aconseguides i la seva participació dins el marc polític de la Universitat de Lleida.

La fira aquesta vegada s’ha organitzat sota el lema “Precarietat Juvenil”. Més d’una desena d’associacions juvenils van mostrar-se en diferents estants col·locats a la plaça de la Catedral i zona dreta de l’IEI. Durant tot el dia de dissabte els ciutadans i ciutadanes van
poder participar en diferents activitats que duien a la reflexió, l’aportació d’idees i creació de nous valors.

El Consell de l’Estudiantat a la Fira d’Entitats Juvenils

Els guanyadors del Sorteig que va organitzar el Consell de l’Estudiantat durant la Fira, són:

• Lot 1: Victor Bergé Giménez
  • Lot 2: Mercè Matinero Tor
  • Lot 3: Laura Cortés Teixidó
  • Lot 4: Rocio Giménez Rodríguez

Més informació dels lots i els premis a l’apartat Activitats.

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.