El Consell de l’Estudiantat demanem la dimissió del rector de la UdL per la complicitat en la pujada de taxes universitàries

Us adjuntem a l’enllaç el document que avui hem repartit en el què s’hi demostra que el rector Fernàndez no va fer res per evitar la pujada de taxes en les enginyeries, documentat cronològicament i amb els documents oficials de les sessions:

El Consell de l’Estudiantat de la Universitat de Lleida demanem la dimissió del rector:

–          Pel cost econòmic que ha suposat per a l’estudiant de la UdL, més de 200.000 €

–          Per la transparència cap als estudiants que representem

–          Perquè ens vol fer creure que té un discurs “radical” contra les retallades i a l’hora de la veritat no intervé.

–          Perquè el rector ens titlla d’irresponsables mentre ell ens traïciona d’amagat

–          Perquè se sapigui la veritat de la pujada de preus

Els motius que ens porten a demanar la dimissió és que no es pot confiar en aquest rector, perquè si això és el que fa en les reunions públiques i amb acta, no podem ni imaginar que és el que fa en les negociacions privades.

El rector incompleix els estatuts fent una carta als reis mags enlloc d’un informe de gestió al Claustre i ens deixa amb noves mostres d’ignorància cap als representants estudiantils en no respondre les nostres preguntes.

Avui al Claustre els estudiants perplexos hem vist una nova mostra de la mala gestió de l’equip de direcció de la Universitat de Lleida quan no s’ha donat resposta a algunes preguntes platejades per l’estudiantat, i cridant a votar estudiants que ja no són membres del claustre.

A més, representants del PAS han denunciat l’incompliment dels estatuts de la UdL en no presentar-se un informe de gestió sinó unes previsions del que es vol pel futur.

Després dels moments previs a la votació que han comptat amb nombroses intervencions en contra de l’informe de gestió per part d’estudiants, PAS i PDI, l’informe ha estat aprovat per 69 vots a favor, 30 en contra, 22 en blanc i 3 nuls.