El Consell de l’Estudiantat participa en la resolució de les beques de col•laboració en serveis i unitat de la Universitat de Lleida

Avui s’ha fet pública la resolució de la Convocatòria de Beques de Col·laboració en Serveis i Unitats (BCSU) per al curs 2012/2013, aprovada pel consell de govern de juny i que atorga 68 beques, la resolució de la qual es pot trobar a l’enllaç: http://www.udl.cat/export/sites/UdL/serveis/seu/documents_SIAU_NOAU/bdc_convocatoria_1213_resolucio.pdf.

Aquestes beques pretenen oferir una oportunitat de formació complementària per a l’estudiantat que cursa estudis a la UdL en règim d’ensenyament oficial, afavorint la formació integral de l’estudiantat amb la realització d’activitats de caràcter pràctic i proporcionar uns ajuts econòmics que contribueixin al seu manteniment durant l’estada a la universitat.

Els representants de l’Estudiantat Cristina Argelich (Facultat de Dret i Economia), Gerard Fontova (Escola Politècnica Superior) i Gemma Espigares (Facultat d’Infermeria), van participar durant els dies 18 i 19 de setembre en les comissions d’avaluació per a la selecció dels candidats, que va ser aprovada per la Comissió d’Extensió Universitària el 21 de setembre.

Imatge d’arxiu de la resolució de les beques BCSU del 2011/2012

En aquesta convocatòria s’han presentat 214 sol·licituds (114 dones i 100 homes), i s’han resolt favorablement 65 de les 68 beques (60 en 1a preferència, 4 en 2a preferència i 1 en 3a preferència), quedant així 3 beques vacants que seran cobertes posteriorment.

Des del Consell de l’Estudiantat volem encoratjar als nous becaris a gaudir i treure el màxim rendiment d’aquestes beques que suposen un valor afegir a la formació com a estudiants de la Universitat.