Eleccions a Rector a la UdL

El proper 5 de Maig de 2015 hi ha eleccions a Rector a la UDL i, com sempre, l’estudiantat POT DIR LA SEVA participant i votant! Per aquest motiu, des del Consell de l’Estudiantat us fem arribar tota la informació pel que fa les dues candidatures que s’han presentat.

A continuació adjuntem les webs on podreu trobar la informació d’ambdues candidatures, xarxes socials, calendari de trobades amb els estudiants de la UDL per a què poguem escoltar-los, opinar i preguntar.

Roberto Fernández

– WEB: Roberto Fernández

– Facebook: Volem+UdL

– Twitter: @volemUdL

– Calendari: Roberto Fernández

candidat

Ramon Canela

– WEB: Construim UDL

– Facebook: /construimUDL

– Twitter: @ConstruimUdL

– Calendari: Construim UdL

ramon-canela-perfil

Us animem a tots i totes a participar a les trobades que es realitzaran a tots els campus per tal de conèixer millor els candidats i els seus programes. Recordeu que serà el nostre Rector els 4 anys següents!!
Cualsevol pregunta que tingueu no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a consell@estudiantat.udl.cat
Aquesta entrada va ser publicada en General i etiquetada com , , , , , , . Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.