Els consells participen en l’acollida dels nous estudiants

Durant la primera setmana de setembre, representants dels estudiants dels diferents centres hem participat en les sessions d’acollida adreçades als nous estudiants i estudiantes per tal de facilitar-vos el recolzament necessari a l’inici de la vostra entrada a la Universitat de Lleida.

Els Consells de l’Estudiantat hem tingut l’oportunitat de compartir una estona amb els nous estudiants, explicant-los quina és la nostra estructura i òrgans en els que participem, així com la nostra organització interna. També ha estat un espai per donar a conèixer els serveis que oferim, com ara el servei d’exàmens o d’enquadernacions.

Xerrada dels estudiants a la Facultat d’Infermeria

També, en alguns consells hem comptat amb representats dels estudiants a la taula de benvinguda institucional, en la què s’ha posat en rellevància la necessitat i la importància que tots ens impliquen i sentim la Universitat de Lleida com a nostra, animant-vos a formar part d’aquest col·lectiu que vetlla dia a dia per representar els estudiants.

Marc Tarrès (Escola Politècnica Superior) i Cristina Argelich (Facultat de Dret i Economia) durant la benvinguda.