ELS POLÍTICS PENSEN EN ELS ESTUDIANTS UNIVERSITARIS? el CEUCAT t’ajuda…

Bon dia a tots i totes,
Us traslladem una iniciativa del Consell de l’Estudiantat de les Universitats Catalanes en la què han participat estudiants de la Universitat de Lleida:

2012-11-22 El CEUCAT ha recollit preguntes de l’estudiantat i se les ha plantejat als responsables d’universitats dels partits polítics presents al parlament.
L’estudiantat universitari vol jugar un paper actiu en la política del nostre país, i per fer-ho cal estar el maxim d’informat possible. Per aquest motiu el CEUCAT ha volgut ajudar a difondre què volen fer els partits polítics en matèria d’universitats.

Per fer-ho, ha recollit les preguntes de la comunitat universitària a través del seu web, i les ha traslladat a les set formacions que actualment són presents al Parlament de Catalunya. Les entrevistes s’han centrat en vuit blocs temàtics:

BLOC 1: SISTEMA UNIVERSITARI CATALÀ, BLOC 2: PREUS PÚBLICS I BEQUES, BLOC 3: DOCÈNCIA I ESPAI EUROPEU SUPERIOR, BLOC 4: LEGISLACIÓ I PRESSUPOSTOS, BLOC 5. GOVERNANÇA, BLOC 6: PROFESSORAT, BLOC 7: PRÀCTIQUES EXTERNES, MOBILITAT I INTERNACIONALITZACIÓ, BLOC 8: POLÍTICA DE COMUNICACIÓ.

Més informació:

Esperem que sigui del vostrès interès.

Gràcies
Consell de l’Estudiantat