Èxit d’assistència a la reunió per la Marató convocada pel Consell

Aquest dimecres el Consell de l’Estudiantat va organitzar una reunió amb motiu de la Marató 2013, la qual va tenir una gran acollida entre els més de 120 estudiants que hi van assistir.

Els objectius d’aquest any són cohesionar a l’estudiantat de tots els centres per fomentar la solidaritat i cooperació en un acte tan propi com és la setmana de la Marató. Aquest és, sense dubte, un gran projecte que no podríem fer realitat sense l’ajuda del voluntariat.

Alguns dels temes tractats en la reunió han estat la designació de les activitats que es duran a terme entre el 9 i 12 de desembre i els seus respectius responsables.

Estigueu atents al facebook i twitter del Consell per estar al dia de qualsevol novetat!