Facultat de Dret i Economia

Facultat de Dret i Economia. Edifici Polivalent, despatx 1.06 (Horari). fde@estudiantat.udl.cat 973 70 33 67

QUI SOM?

El Consell de l’Estudiantat de la Facultat de Dret i Economia és el màxim òrgan de representació dels estudiants de dret, ADE i Turisme a la Facultat i a la Universitat de Lleida.

Membres del Consell de l'Estudiantat de la Facultat de Dret i Economia

Membres del Consell de l’Estudiantat de la Facultat de Dret i Economia

Al Consell de l’Estudiantat de la FDE, a més de fer caliu universitari, també estem a la vostra disposició per tot allò que necessiteu, i en particular per assessorar-vos en temes universitaris de la nostra competència. Tal com estableix la normativa universitària tenim representació en l’òrgan de govern de la Facultat, com és la Junta de Facultat, i en totes les comissions d’estudis on es decideixen assumptes que ens afecten a tots plegats, a part del Claustre (màxim òrgan de govern de la universitat). Us reiterem, un cop més, la nostra disposició en col·laborar amb vosaltres, i esperem ser de la vostra confiança i ajuda.

QUE FEM?

Oferim diversos serveis a l’estudiantat:

1.-Compravenda de Manuals o Codis

2.-Préstec d’exàmens

3.-Préstec d’apunts

4.-Assessorament en qualsevol situació de caire acadèmic i docent

5.-Re-direcció als serveis del Consell de l’estudiantat central (Rectorat)

La nostra activitat diària es centra a reunions, comissions d’estudis, juntes de facultat de la FDE. però també realitzem activitats de caire lúdic com “La xocolatada solidària”. D’altra banda informem de la nostra activitat a través de les assemblees d’estudiants periòdiques.

Coordinador del consell de la FDE, Marc Farran

Membres del Consell de l’Estudiantat de la Facultat de Dret i Economia, alumnes de ADE, Turisme i Dret

ON SOM?

Ens podeu trobar al despatx 1.06 de l’edifici Polivalent del Campus de Cappont.

Telèfon: 973 703367

fde@estudiantat.udl.cat