Nomenament DELEGATS abans del 17N (reconeixement crèdits)

Companys i companyes,

ens posem de nou en contacte per tal de demanar-vos que ens feu arribar abans del 17 de novembre els delegats de les vostres classes. Cal que els delegats i subdelegats ens envieu a consell@estudiantat.udl.cat els vostres noms i cognoms, titulació i curs, mail i telèfon de contacte (fins que no es tinguin totes les dades no es considera efectiva la comunicació).

Les funcions del delegat: Interlocutor vàlid i punt d’unió entre els estudiants de la classe i la resta de la universitat esdevenint portaveu (professors, consells de l’estudiantat, òrgans de govern,…).

Als documents que us adjuntem s’indica el que cal fer, així com la nova edició del Manual del Delegats, una eina que us pot ser útil en la vostra tasca.

El llistat oficial que es publicarà al web arran de les comunicacions rebudes fins al dia 17 de novembre, seran les que es tindran en consideració a efectes de reconeixement de crèdits. Passada aquesta data es valoraran els casos individualment.

cartell_delegats_2013_2014

manual_delegat_2013_2014