Nova edició CURS REPRESENTACIÓ ESTUDIANTIL

La matrícula de la 2a edició de la matèria transversal CURS DE REPRESENTACIÓ ESTUDIANTIL 2012-2013 (1 crèdit ECTS) romandrà oberta del 4 al 13 de febrer de 2013.

Aquesta activitat està organitzada pel Vicerectorat d’Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua i el Consell de l’Estudiantat de la UdL, i es durà a terme en dos sessions, una el dissabte 23 de febrer, de 10.00 a 14.00 hores i l’altra, el dissabte 9 de març de 2013, de les 10.00 a les 18.00 hores.

Per matricular-vos d’aquest curs només cal que envieu un correu electrònic a vepfc.secretaria@udl.cat, indicant:

- Nom i cognoms:

- NIF:

- Adreça de correu electrònic:

- Telèfon de contacte:

- Ensenyament i curs en el qual estàs matriculat/ada:

- Ets representant en algun òrgan de la UdL? Quin?

El nombre de places és limitat, les peticions de matrícula s’atendran per rigorós ordre d’inscripció. En el cas que hagin més peticions que places s’obrirà una llista d’espera.

Un cop feta la petició de matrícula, rebreu un correu electrònic amb la matrícula adjuntada perquè us la descarregueu i aneu a fer l’ingrés a l’entitat bancària corresponent en el termini de tres dies.

Segons el DECRET 77/2012, de 10 de juliol (DOGC 6169, del 12 de juliol), pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya per al curs 2012-2013, el preu del crèdit és de 39,53€

Podeu trobar el programa i més informació al web:

Consell de l’Estudiantat de la UdL

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.