Que faig quan tinc un problema amb un professor?

Si el problema el tens tu amb un professor pots solucionar-lo seguint aquest passos:

1.- Parla amb el professor

El primer que has de fer es parlar amb el teu professor i intentar solucionar el problema.

2.- Parlar amb el coordinar de grau

En cas que el professor no doni una resposta satisfactòria parlar amb el coordinador de grau. Si no saps quin es el teu busca’l a la pagina web de la Universitat de Lleida o pregunta al teu Consell.

3.- Parlar amb el teu Consell

Si el coordinador de grau tampoc et dona una solució parlar amb el teu Consell. El Consell es el mitjà per portar la teva veu als professors i l’administració de la Universitat de Lleida. També son ells que en cas de necessitat parlaran amb els degans, vicerectors i el mateix rector de la universitat.

Si es un problema és de tota la classe serà el delegat que hauria de seguir tots aquest passos.

Descarregat el PDF aquí.

logo_preguntam

Aquesta entrada va ser publicada en General i etiquetada com , , , , . Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.