Redacció de Projectes per activitats i cerca de finançament

Dia: Divendres, 8 de febrer

Hora: 18h – 20h

Lloc: Rectorat. Pendent confirmar aula

A qui va adreçat: Consells de l’Estudiantat (coordinadors, tresorers, secretaris i altres responsables), Associacions d’estudiants de la UdL,  i altres estudiants de la UdL interessats en realitzar activitats culturals amb finançament públic-privat.

Objectiu:

– Cerca de convocatòries de finançament d’activitats i búsqueda de patrocinadors.

– Redacció del projecte (descripció, objectius, organització, programa d’activitats, avaluació a través d’indicadors i impacte previst de l’activitat i pressupost estimat).

– Desenvolupament de l’activitat (coses a tenir en compte: enquesta, fotografies,…).

– Justificació (memòria d’activitats i memòria econòmica).

Inscripció: Fins al dimecres dia 6 a les 12h (PLACES LIMITADES PER ORDRE D’INSCRIPCIÓ)

- Nom i cognoms:

- Mail de contacte:

- Telèfon:

- Titulació i curs:

- Associació, consell o col·lectiu al qual pertanys:

- Motiu pel qual vols realitzar la formació:

Enviar mail a consell@estudiantat.udl.cat amb aquesta informació abans del dia 6 de febrer a les 12h.

*Rebreu confirmació de la inscripció per correu electrònic, informant també de l’aula on es realitzarà.

Aquesta entrada va ser publicada en Activitats. Guardar l'enllaç permanent. Tant els comentaris com els trackbacks estan tancats.