Servei d’Allotjament Universitari

Benvinguts al Servei d’Allotjament Universitari,

• Per donar d’alta un anunci, cliqueu a Publica un anunci.
  • Per donar de baixa un anunci, envieu-nos un correu electrònic amb el títol i data de publicació de l’anunci.
  • Per modificar un anunci, us podeu posar en contacte amb nosaltres.

Des del Consell de l’Estudiantat realitzarem un manteniment d’aquest servei, pel que s’eliminaran anuncis repetits o els que hi faltin dades importants com el telèfon de contacte o correu electrònic.

Si teniu qualsevol dubte  us podeu posar en contacte amb nosaltres.

BUSQUEM 2 NOIES PER COMPARTIR PIS

MIREIA LLORENS C.
670994178
Ofereixo 2 habitacions a NOIES estudiants per copartir el pis. Està situat molt a prop de la Universitat del Rectorat i també de les universitats de Cap Pont.
És un pis molt cèntric a Lleida, on a la zona hi ha 3 supermercats, botigues de tot tipus, farmàcia, bancs, cafeteries, etc.
És econòmic perquè el lloguer ja inclou les despeses de calefacció, consum d´aigua, impostots municipals i quotes comunitàries (rebut d´escala).
Té terrassa i galeria i està totalment moblat. I està molt a prop de l´Estació d´Autobusos.
C/ Lluís Companys, 31
4