Servei d’Allotjament Universitari

Benvinguts al Servei d’Allotjament Universitari,

• Per donar d’alta un anunci, cliqueu a Publica un anunci.
  • Per donar de baixa un anunci, envieu-nos un correu electrònic amb el títol i data de publicació de l’anunci.
  • Per modificar un anunci, us podeu posar en contacte amb nosaltres.

Des del Consell de l’Estudiantat realitzarem un manteniment d’aquest servei, pel que s’eliminaran anuncis repetits o els que hi faltin dades importants com el telèfon de contacte o correu electrònic.

Si teniu qualsevol dubte  us podeu posar en contacte amb nosaltres.

Busquem company/a de pis!

Jessica
696582344
Bones! Amb pena, per feina i canvis de vida, deixo Lleida, i per tant deixo una habitació en un pis molt cèntric, econòmic i uns companys de pis i família fantàstics! El pis es troba a doctor Combelles, entre el rectorat i Pius XII, per un preu per persona 125€/mes, les despeses de llum i gas a part, normalment posem 20€ de més. El pis té 4 hab, 2 banys, cuina, menjador i una gran terrassa per quan vingui el bo fer els àpats a l'aire lliure! La família de combelles som treballadors de 27 a 35 anys de molt bon ambient. Busquem una persona per entrar al mes de febrer. Si us interessa o sabeu d'algú... Ja direu! Salut!
C/Doctor Combelles, 35
4
2
3
4
Individual Gas

Send Message to listing owner

Busquem company/a de pis!