Servei d’Allotjament Universitari

Benvinguts al Servei d’Allotjament Universitari,

• Per donar d’alta un anunci, cliqueu a Publica un anunci.
  • Per donar de baixa un anunci, envieu-nos un correu electrònic amb el títol i data de publicació de l’anunci.
  • Per modificar un anunci, us podeu posar en contacte amb nosaltres.

Des del Consell de l’Estudiantat realitzarem un manteniment d’aquest servei, pel que s’eliminaran anuncis repetits o els que hi faltin dades importants com el telèfon de contacte o correu electrònic.

Si teniu qualsevol dubte  us podeu posar en contacte amb nosaltres.

HABITACIÓ EN PIS CÈNTRIC A DOS MINUTS DEL CAMPUS DE CAPPONT I A CINC DEL RECTORAT. APROP DE L’ESTACIÓ D’AUTOBUSOS I ZONA COMERCIAL. CONDICIONS MOLT INTERESSANTS

SILVIA
669357906
ES BUSQUEN ESTUDIANTS PER HABITACIÓ EN PIS BEN SITUAT. EL PIS ES TOT EXTERIOR AMB UNA TERRASSA AMB BONES VISTES. UNA CUINA AMB TOT EL NECESSARI I MENJADOR MOLT GRANS, DOS BANYS COMPLERTS, INTERNET, PISCINA COMUNITARIA AL TERRAT, NETEJA MENSUAL... L'HABITACIÓ ESTÀ TOTALMENT MOBLADA PER PODER PASSAR EL CURS... LLIT, ESTANTERIES,TAULA D'ESTUDI, ARMARI, MESITES...